Evenimente corporate – când și de ce le organizăm

Fiecare brand/companie trece de-a lungul vieții sale prin măcar una din etapele următoare: deschidere de sediu, petreceri aniversare, gale, congrese de specialitate, petreceri de final de an, sau petreceri cocktail.

Nici unul din aceste evenimente nu ar trebui să treacă fără să fie marcat în istoricul firmei cu o petrecere de firmă. Una reușită, în care fiecare să simtă că o parte din acel eveniment îi este dedicată implicării și apartenenței la echipă.

Tipuri de evenimente corporate

Evenimentele corporate se împart în două categorii. Prima e cea în care se sărbătorește un moment cu importanță și simbolistică pentru companie, și în această categorie avem: petreceri aniversare, petreceri deschidere de sediu sau de final de an, ori petrecerile cocktail. Iar cea de-a doua categorie de evenimente corporate este una mai restrânsă și are la bază un scop bine stabilit, destinat unor obiective de natură profesională sau umanitară: gală pentru strângere de fonduri, congrese, simpozioane.

Organizare evenimente corporate – trend sau necesitate

Ne place să credem că au apus zilele în care trendurile sau orice alte aspecte sunt mai importante decât resursa umană. Compania este despre oameni, iar în momentele importante ar trebui să își îndrepte atenția spre ei, resursa cea mai de preț. Orice pas înainte se datorează celor care pun în mișcare rotițele din spatele business-ului. Așadar, motivul principal care ar trebui să stea în spatele deciziei de a organiza petreceri de firmă trebuie să fie angajații.

Pentru congrese și simpozioane necesitatea este mai mult decât evidentă. Educarea publicului, dezbaterea unor subiecte de interes sau prezentarea unor inovații, sunt activități menite să ofere răspunsuri și provocări oamenilor din domeniu. Practic – o necesitate.

Când organizăm evenimente corporate?

În funcție de categorisirea făcută mai sus, este evident ca prima categorie de petreceri corporate ține de momentele calendaristice importante pentru companie. Aici nu prea avem de ales și datele deja consacrate trebuie respectate.




În schimb, a doua categorie de evenimente corporate trebuie plasată cu grijă într-un moment prielnic din mai multe puncte de vedere. Noi recomandăm să țineți cont de  disponibilitatea publicului țintă pentru a participa la tipul respectiv de evenimente și care este corelata implicit cu perioada din an. Sugestia noastră este ca acele evenimente corporate de tip gală, congres sau strângere de fonduri să fie organizate primăvara sau toamna. Sunt două perioade în care activitatea preponderentă a companiilor include și proiecte axate pe organizarea de evenimente, care să consolideze imaginea brandului. Este ca un fel de regulă nescrisă, după care se ghidează mai toți cei care se ocupă de organizări evenimente corporate.

Top 5 motive pentru care să îți dorești ca un specialist să organizeze aceste evenimente corporate

1. Timpul pe care îl vei economisi și în care te vei putea concentra pe ceea ce știi să faci cel mai bine. Ca și specialiști în domeniu, vom face cercetarea necesară cu privire la toate detaliile evenimentului și îți vom prezenta doar variantele care merită să fie discutate.

2. Va găsi cele mai bune opțiuni cu privire la locație, logistică, program, organizare, și orice alte alegeri implică evenimentele corporate.

3. Se va ocupa ca fiecare detaliu să fie la locul lui pe parcursul petrecerii și va avea grijă ca atmosfera să fie cea dorită. Firma ta chiar va avea un eveniment reușit fără șanse ca imaginea să-i fie afectată.

4. Un specialist în organizare evenimente corporate vede din timp ceea ce un amator realizează doar când este prea târziu. Dacă persoana care organizează nu are experiență în organizarea acestui tip de evenimente este practic imposibil să îi iasă la cel mai înalt nivel. Opțiunile sunt două și sunt simple. Acum depinde doar de ce îți dorești pentru firma ta.

5. Am lăsat la urmă poate cel mai important aspect pentru firmă – partea financiară. Abordarea directă funcționează uneori cel mai eficient, deci trebuie să o spunem pe cea dreaptă. Un eveniment organizat de cineva care nu face asta în mod normal, va ieși mai scump decât un eveniment corporate organizat de un specialist. Acesta din urmă cunoaște piața, știe să aprecieze obiectiv un serviciu sau un produs și timpul de organizare va fi cu mult diminuat.




A face din evenimente corporate unele care să fie și reușite nu este o treabă ușoară. Știm asta din experiența care stă în spatele a 11 ani de activitate în acest domeniu. Dar știm la fel de bine că această experiență ne este cea mai bună prietenă atunci când oferim serviciile de organizare evenimente corporate și petreceri de firmă.

Dacă ai nevoie de ajutor în această direcție și ți-ar folosi să știi mai multe despre cum vă putem ajuta, da-ne un telefon, sau lasă-ne un mesaj în secțiunea de contact.

sursa-decro.ro

Leave a Comment